Juomapelin kosteusasteikko: 1-5 💧
Pataässä
💧💧💧💧💧/💧💧💧💧💧(erittäin kostea)
Kesto: noin 5-20 min
Pataässä on hassun hauska juomapeli, jossa on yksi (1) jakaja jolla on hallussaan korttipakka.
Jakaja kysyy vuorotellen muilta pelaajilta mikä kortti on päällimmäisenä pakassa.
Pelaajan keneltä korttia kysytään on arvattava korttia pataässä.
Mikäli päällimmäinen kortti ei ole pataässä, joutuu arvaaja juomaan yhden huikan juomastaan.
Mikäli arvaus menee oikein ja päällimmäinen kortti on pataässä, tulee kaikkien pelaajien jakaja mukaan lukien juoda yksi huikka juomastaan.
Oikein menneen arvauksen jälkeen jakaja sekoittaa pataässän takaisin jäljellä olevaan pakkaan.
Mikäli mahdollista korttipakan olisi hyvä sisältää pelaajien janosta riippuen x määrä ‘juo’ -kortteja.
Juo -kortti toimii pakasta nostettaessa samalla tavalla kuin pataässä eli kaikki pelaajat juovat huikan juomastaan.
Juo -kortin ainoa ero pataässään on se, että sitä ei sekoiteta takaisin jäljellä olevaan pakkaan.
Halutessaan myös juo -kortin voi sekoittaa takaisin jäljellä olevaan pakkaan.
Kakkuloita
💧💧💧💧💧/💧💧💧💧💧(erittäin kostea)
Kesto: noin 3 min
Kakkuloita on erinomainen juomapeli musiikinystäville.
Pelin ideana on kuunnella kakkuloita.mp3 -niminen kappale (löytyy YouTubesta)
Pelaajat juovat juomastaan yhden huikan jokaisella kerralla, kun kappaleessa sanotaan sana ‘kakkuloita’
Pakka
💧💧💧💧💧/💧💧💧💧💧(erittäin kostea)
Kesto: kunnes joku keksii toisen juomapelin, mitä pelata
Pakka on loistava avauspeli ryyppyiltaan.
Pelin ideana on saada pelaajien veren alkoholipitoisuustasot pysymään samana tai mielellään nousemaan sillä välin, kun ei aktiivisesti pelata mitään järkevää juomapeliä.
Pelissä yhdellä pelaajalla on korttipakka hallussaan.
Pelaaja kenellä pakka on hallussa, juo juomastaan yhden huikan.
Tämän jälkeen pelaaja antaa pakan valitsemalleen pelaajalle.
Pakassa on mahdollista hämätä pelaajia, mutta pakka on annettava eteenpäin.
Mikäli pakkaa pelataan pöydän tai jonkin sitä muistuttavan esineen äärellä, voi pelaaja asettaa pakan pöydälle jolloin alkaa taistelu.
Taistelussa pelaaja, joka saa ensimmäisenä pakan haltuunsa juo huikan ja antaa pakan eteenpäin.
KusiPakka
💧💧💧💧💧/💧💧💧💧💧(erittäin kostea)
Kesto: kunnes joku keksii toisen juomapelin, mitä pelata
KusiPakka on loistava avauspeli ryyppyiltaan.
Pelin ideana on saada pelaajien veren alkoholipitoisuustasot pysymään samana tai mielellään nousemaan sillä välin, kun ei aktiivisesti pelata mitään järkevää juomapeliä.
Pelissä yhdellä pelaajalla on korttipakka hallussaan.
Pelaaja kenellä pakka on hallussa, juo juomastaan yhden huikan.
Tämän jälkeen pelaaja antaa pakan valitsemalleen pelaajalle pöydän alla siten, että muut pelaajat eivät tiedä kenellä pakka on..
Pelaajat arvaavat kenelle pakka on siirtynyt osoittamalla kohdettaan sormillaan
Pakan hallussapitäjä ottaa pakan esille, ja väärin arvanneet ottavat huikan juomastaan (HUOM. mikäli pakan hallussapitäjä arvaa pakan omistajan väärin, ottaa hän myös huikan juomastaan)
Pelaaja voi halutessaan asettaa pakan pöydän päälle, jolloin alkaa taistelu.
Taistelussa pelaajien tehtävänä on “sormikävellen” ottaa pakka haltuunsa mahdollisimman nopeasti.
“sormikävelyssä” sormet eivät saa liukua pöydän pinnalla, eikä lähtökitkaa ylittävää leikkausvoimaa saa käyttää.
Taistelun voittanut pelaaja saa palkinnoksi ottaa huikan juomastaan
Fuck the pataässä
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊/💧💧💧💧💧(äärimmäisen kostea)
Kesto: noin 30 min
Fuck the pataässä on täydellinen niille, jotka haluavat normaaliin fuck the dealeriin kovia lisäpanoksia.
Peli toimii käytännössä samalla tavalla kuin fuck the dealer.
Fuck the dealerissä jakajalla on kädessään korttipakka.
Jakaja kysyy pelaajilta vuorotellen arvattavaksi pakan päällimmäistä korttia.
Mikäli ensimmäinen arvaus menee väärin sanoo jakaja onko kortti pienempi vai suurempi.
Mikäli toinen arvaus menee väärin juo arvannut pelaaja arvauksensa ja todellisen kortin välisen erotuksen huikkia juomastaan.
Jakajavuoro menee seuraavalle pelaajalle, jos kolme arvaajaa ovat arvanneet väärin peräkkäin.
Mikäli ensimmäinen tai toinen arvaus menee oikein juo jakaja kortin lukumäärän verran huikkia juomastaan ja väärin menneiden arvausten putki nollautuu.
Peliä pelataan kunnes korttipakka loppuu.
Ero fuck the dealerin ja fuck the pataässässän välillä tulee siinä, kun arvataan pataässää.
Mikäli arvaaja arvaa kortin pataässä oikein, joutuu jakaja kellottamaan yhden täyden juoman ja pataässä sekoitetaan takaisin jäljellä olevaan pakkaan.
Hadu pong
💧💧💧/💧💧💧💧💧(kosteikko)
Peli muistuttaa suuresti antiikin kreikan aikaista beer pong nimistä peliä
Pelissä on “heittäjäjoukkue”, ja “torjuva joukkue” jotka vaihtavat roolejaan heittovuorojen mukaan.
Kukin tiimi asettelee 10 muovimukia haluamallaan tavalla pöydän päätyihin (vrt. beer pong, jossa mukeilla on ennalta määritelty pyramidimainen järjestys)
Tiimit heittävät vuorotellen kolme(3) ping pong palloa vastustajiaan kohti, yrittäen saada pallot mukien sisälle.
Mikäli palloja päätyy mukien sisään, saa torjuva joukkue ottaa vapaasti mukeihin päätyneiden pallojen verran mukeja pelistä pois
torjuvasta joukkueesta tulee heittäjäjoukkue
Kukin joukkue voi omalla heittovuorollaan pyytää pelin aikan yhteensä kaksi(2) kertaa torjuvaa joukkuetta järjestämään mukit uudelleen.
Kukin joukkue voi kahden(2) uudelleenjärjestelypyyntönsä jälkeen pyytää vastustajaa järjestelemään mukinsa uudelleen yhden(1) oman mukinsa kustannuksella.
Mikäli mukien uudelleenjärjestystä on pyydetty, vaihtaa torjuva joukkue mukien järjestyksen haluamallaan tavalla.
Mikäli heittäjäjoukkue saa vastustajan mukin putoamaan pöydältä heittämällä sitä ping pong palloilla, voittaa heittäjäjoukkue pelin välittömästi.
Joukkueet saavat vapaasti keksiä uusia sääntöjä pelin edetessä, joita molempien joukkueiden on siitä eteenpäin noudatettava